zandrasplace

Alla inlägg under april 2010

sol

Av sandra naslund - 10 april 2010 19:15

nu har äntligen solen kommit fram och det har slutat regna. det känns skönt. jag behövde inte följa mamma så jag ska gå ut en sväng istället. man måste få lite sol också innan det försvinner igen.

hej så länge

Av sandra naslund - 10 april 2010 19:00

god morgon

jag kan äligt säga att det inte känns som att det redan är lördag. men när man har varit ledig i nästan två veckor så har man för länge sedan tapat dagar. men jag ska försöka att intala mig att det är lördag. jag vet inte vad jag ska göra idag. kanske ska gå ner på stan och träffa mamma. hon behöver hjälp att köpa träningsskor och när man är snäll så erbjuder man sig frivilligt att hjälpa henne. men annars så vet jag inte vad jag ska göra. den som lever få se.

Av sandra naslund - 9 april 2010 19:00

nu är maten klar och vi har ätit. jag blev (inte för att vara taskig) ganska förvånad att han faktist klarade av och att det smakade gott pajen han lagade. jag kanse har underskattat hans mat konst. det känns så i alla fall just nu. men jag vet hur det brukar gå i vanliga fall. så jag ska inte låta han lagga mat försig själv varje dag.
 


nu ska vi ta det lite lugnt och vänta på att efterrätten blir klar. vi har gjort pannacotta jag tycker det är super gott. men jag vet att alla tycker inte om det. Är ni en pannacotta gillare eller tycker ni inte om det?

mat

Av sandra naslund - 9 april 2010 19:00

det stört regnar ute det känns super kul eller inte. jag mår bra i alla fall min pojkvän har erbjudit sig att laga maten så ska jag bara slappa i kväll. jag känner mig inte så trygg med hans matlagning så jag vill bara springa in och hjälpa han hela tiden. men jag får inte göra något.

så nu är jag utvissat från köket tills maten är klar. för att inte gå in så ska jag försöka att sitta här framför datorn istället. få se hur det kommer att gå.

fortsättning följer

Av sandra naslund - 9 april 2010 19:00

ja nu har jag och min pojkvän bestämt vad det ska bli för mat idag. han vcar sugen på en paj som inte är så svår att göra och som går ganska fort också.
jag tckar så mycke för alla mat förslag ni har gett. jag ska lägga in dom på dom andra helg dagarna som kommer.

Av sandra naslund - 9 april 2010 19:00



ni är så välommen hit. ni som börjar läsa nu kanske tycker jag är lite konstig. men jag har flyttat bloggen med inlägg och allt. så man märker inte att jag är ny. men ni är välommen hit ändå.

Av sandra naslund - 9 april 2010 19:00

ja nu har man fixat både städning och tvättning. nu kan jag börja fredas mysa eller i alla fall fredags slappa ett tag. jag ska snart laga mat jag har alvaligt ingen aning om vad jag ska laga för mat idag.

har ni något bra tips på helg mat?

Av sandra naslund - 9 april 2010 19:00

nu är jag hemma igen.  det gick ganska bra att köra idag. men tiden bara ran iväg så jag tyckte att jag inte han så mycke som man har velat. men det tycker jag är tur för om tiden går så har man i alla fall inte haft tråkigt.

jag håller nu på med veckans tummen upp göra. jag håller på att tvätta kläder och städa lägenheten. jag hatar värkligen att göra det. men det måste ändå göras någon gång i veckan. så det är bara att boka tvätt tid och sedan när man ändå är igång städa. man kan inte göra så mycke när man springer till tvättstugan stup i kvarten i några timmar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

ska du resa något i sommar?
 ja
 nej
 kanske
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards