zandrasplace

Alla inlägg under april 2010

Av sandra naslund - 11 april 2010 19:15

nu ska jag packa för att lämna kille och fara hem. jag skulle lugnt kunna bo här i en vecka till. men man måste som ni dom flesta vet gå till skolan i morgon och då blir det för tidig uppgång om jag ska vara här.

bussen går om en timme så jag kanse ska skynda mig lite.

Av sandra naslund - 11 april 2010 19:15



jag har funderat på att köpa den här klänningen. men jag är inte säker om jag ska köpa den randig eller blommig. vilken tycker ni är snyggare. snälla hjälp mig. hissa dissa

Av sandra naslund - 11 april 2010 19:15



jag håller på att kolla på sommar skor. men jag vet inte vad jag vill ha för par i år. dom jag har här ovan är fyra stycken som jag tycker om. dom är ganska olika men någon av dom här modelerna vill jag ha. men jag vet inte vilken. någon av dom som ni tycker om?

skorna kommer från skopunkten

Av sandra naslund - 11 april 2010 19:15

nu har jag vaknat till liv igen efter går dagen. jag blev helt överlycklig att det även idag är soligt. det gör så att man bara flyger ur sängen i morse.

jag ska snart äta lite frukost. men jag måste vänta på att min pojkvän vaknar först. det känns så taskigt om jag skulle äta frukost före honom. men han börjar vakna snart så det kommer nog gå ganska fort ändå.

Av sandra naslund - 10 april 2010 19:15

nu ska jag säga god natt för idag. jag ska inte gå och lägga mig än. men jag orkar bara inte siotta på datorn längre.

Av sandra naslund - 10 april 2010 19:15

jag har vår känslor idag. solen har äntligen lyst första dagen på flera veckor. gatorna börjar äntligen att torka till. sommarkläderna är äntligen fram plockade. jag vet inte vad som skulle göra så att jag tappar vårkänslorna. eller ja jag vet vad om det börjar snöa igen då blir jag alvaligt deppad. men man vet att snart är sommaren är även om det skulle snöa i morgon.



har ni några vårkänslor än?

Av sandra naslund - 10 april 2010 19:15

sitter och kollar på umeå-ol på tv. jag hejar självklart på umeå annat skulle vara konstigt. men det går inte så bra som man vill. dom ligger under just nu. men jag hoppas att det kom ändras snart. dom är inne i andra perjoden så så mycker tid har dom inte på sig. men jag håller tummarn ändå.

Av sandra naslund - 10 april 2010 19:15

gud vad tiden går. jag var som sagt ute och gick en sväng. när jag kom hem så började jag att sortera bort vinterkläderna. jag vägrar använda dom mer denna vinter så jag tog bort dom och plockade fram sommarkläderna istället. nu har man sånna vår och sommar känslor så att jag skulle kunna sätta på mig sommar kläder helt lugnt. nu får man hoppas att det inte blir för kallt.

vad har ni gjort idag då?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

ska du resa något i sommar?
 ja
 nej
 kanske
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards